tirsdag 23. februar 2010

Kort fra treff

Synes disse damebildene er så fine å lage kort med. Lagde tre varianter.


Først et gult og blått criss-cross kort. Det blå mønsterpapiret med prestekrager er fra Maya design. Har ellers pyntet med blomster, bånd, dekorspenne og brads.






Her er et konvoluttkort. Enkle å lage, men så flotte de blir :o). Husker ikke hvor dette mønsterarker er fra. Har pyntet med blomster og perler.



Det siste damekortet er laget av brun bazill og mønsterark fra Maya design. Her har jeg stemplet med hjørnestempel fra Stempelgledes Grunge Collection, og ellers pyntet med blonde, bånd, blomster og perler.



Og slik ble det inni. Flappen med tekst på kan åpnes opp og da er det god plass til å skrive en personlig hilsen inni kortet.




Og så måtte jeg prøve meg på å dekorere en eske med Freia Melkehjerter. Det var moro, så det gjør jeg nok igjen. Lagde to esker, en til mor fordi det var morsdag og en til mannen min fordi det var Valentine. Den siste har jeg ikke tatt bilde av ennå så den får jeg vise en annen gang.

Esken til mor er dekorert med design ark fra Panduro (Vibeke Spigseth) "Heart to heart", rød Bazill, blomster, perler, blonde, stickles, utstanset hjerte (Cuttlebug) og hjerteknapp fra Panduro. Motivet er fragelagt med distress ink.



Og slik ble den inni. Lagde et nytt innvendig lokk av rød Bazill og en blondebit. Esken lukkes med en magnet.


Ha en flott tirsdag!!

Ingen kommentarer: