fredag 4. februar 2011

Bursdagskort i fleng

Det går litt i rykk og napp med denne bloggingen min. Så nå tenkte jeg at jeg skulle vise flere av de bursdagskorten jeg lagde i siste halvdel av 2010. Skal prøve å bli flinkere til å legge ut oftere, så jeg viser litt mer "nyheter" og ikke bare "gammelt nytt".

I alle fall her kommer noen bursdagskort:




Dette ble laget til min skjønne niese Ingrid da hun fylte 11. Hun er helt klart ferdig med sin råååsa periode, og da lagde jeg kort i turkis og sort.

Og her er kort til to brødre, en på 8 og en på 3. Kjekke gutter :-)









Min svigerinne Kristin fylte år i desember og hun fikk dette kortet. Har gått til anskaffelse av promarker tusjer (noe jeg aldri (!) skulle ha.. he, he) og vært på kurs med dyktige Maya. Så da måtte jeg prøve meg litt med tusjer. Gikk ikke så værst (om jeg selv skal si det), men trenger som med alt annet nytt - øvelse! Et staffelikort denne gangen :-)






Tanten til min mann ble 60 i romjula, og svigermor hadde betilt et kort til jubilanten. Denne Hängelen har jeg brukt mye på bursdagkort siste året, synes den passer så bra! Var heldig å få låne stempelet av snille Hilde.



Min venninne Sissel fra studietiden var den siste i rekken av 40-års jubilanter i 2010 med bursdag på selveste nyttårsaften. Hun fikk dette blå Hänglar kortet. Har fått litt dilla på Joy-fold card, så det har blitt (og kommer sikkert til å bli) flere av den varianten :-)




Inni lagde jeg til en pengelomme. Vi var en gjeng som spleiset, og hun hadde ønsket seg bilde og vi tenkte det var greit hun kunne velge selv!






Det får vel holde for denne gangen. Jeg satser på å være tilbake igjen om ikke lenge!


God fredag og god helg!!

Ingen kommentarer: