torsdag 6. oktober 2011

Velkommen til verden!!

Da jeg skulle lage et babykort til en som har fått ei lita prinsesse og som ikke er spesielt glad i rosa, var fargeutfordringen hos Sketchy Colors denne uken midt i blinken, rød, grå og grønn ;-)

Med utgangspunkt i skissen til Sketch Saturday (week #175) lagde jeg dette kortet:




Motivet er fra Penny Black og er fargelagt med Promarkere. Jeg har brukt nydelige papirer fra Maya Designs nye serie Lantliv - "Jordgubbar o glass" og "I min rabatt". Ellers har jeg stanset ut fra Spellbinders "Floral Doily Motifs" og "small Sircles". Hjørnet tror jeg er en dies fra Quickkutz, og bokstavene er i alle fall "Olivia" fra Quickkutz. Navnetagen er ferdig stanset fra Kort og Godt (tror jeg). Ellers har jeg pyntet med blonde, silkebånd, stickels Star Dust, perler, metallsmokk. Alle kanter er distresset og svertet med Distress Ink "Pumice Stone".

Fantastisk høstvær her, sol fra blå himmel og god temperatur. Fint vær til å ta bilde av kortet ute ;-)

Ønsker alle en fortsatt god uke!!

2 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Kjempeflott kort...
Herlig motiv.
Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
KLem fra kaia

Cazza sa...

Awwww, what an adorable card!
Thanks for joining in the fun with us this week over at Sketch Saturday :o)
Hugs,
Cazza
xxx